Maatregelen COVID-19

Bijgewerkt op vrijdag 29 januari 2021

Maatregelen rondom COVID-19
Vanwege de bestrijding van COVID-19 hanteren wij de richtlijnen die het RIVM stelt. Hierdoor hebben wij een aantal aanpassingen moeten doen binnen onze locatie.

Naar aanleiding van de persconferentie op dinsdag 13 oktober 2020 heeft het kabinet besloten om de horeca te sluiten. Door dit besluit hebben wij ons restaurant moeten sluiten.

Onze vergaderzalen blijven beschikbaar voor de verhuur. Vanzelfsprekend met inachtneming van de 1.5 meter maatregel en maximaal 30 personen per zaal.

Daarnaast is het nog steeds mogelijk om onze appeltaarten af te halen.

De gevolgen voor versoepelde of aangescherpte maatregelen plaatsen wij op deze pagina en op onze social media kanalen. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons natuurlijk ook altijd bellen of mailen.

Binnenkomst

Bij binnenkomst verzoeken wij u om uw handen te desinfecteren. Hiervoor hebben wij desinfectiegel bij onze ingang staan. Daarnaast dient u de gezondheidscheck te lezen die bij de desinfectiegel staat. Mocht u één van de vragen met ‘ja’ beantwoorden dan moeten wij u helaas de toegang weigeren. Wij verzoeken u hierin ook met klem om deze vragen naar eerlijkheid te beantwoorden. Na de desinfectie en de gezondheidscheck kunt u zich melden bij onze receptie.

Mondkapjes

In publieke ruimtes is het nu verplicht om een mondneusmasker te dragen, wij vragen u dan ook een mondneusmasker te dragen bij binnenkomst. Als u een aangewezen zitplaats heeft mag het masker pas af.

Alvast bedankt voor uw begrip!

Maatregelen COVID-19 - Vergaderruimte Nijmegen
×
Terug naar boven