Vacature – Participatiecoach – Brasserie LIV

LIV Nijmegen
LIV is het eerste woonbelevingscentrum in Nederland waar een nieuwbouwwoning, al vóór de daadwerkelijke bouw, tot leven komt. In LIV doorloop je het hele aankoopproces van je nieuwbouwwoning met ondersteuning van een wooncoach. Van koken en baden tot aan advies over het woon- en tuinklaar maken, al vóór oplevering. En dat allemaal onder één dak. Dat scheelt je een heleboel waardevolle tijd!

Brasserie LIV
Midden in het hart van het woonbelevingscentrum zit de brasserie van LIV. In de brasserie kan je onder het genot van een heerlijke kop koffie en een lekkere lunch, ontspannen overleggen, brainstormen en plannen maken voor jouw droomwoning. Naast gasten van het woonbelevingscentrum maken ook medewerkers en gasten van de aangesloten partners gebruik van de diensten van Brasserie LIV.

Het bijzondere van het DROOM!-concept is dat het team voor een groot deel bestaat uit mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Binnen alle afdelingen van DROOM! worden talenten van medewerkers ontwikkeld om zo het beste uit zichzelf te halen en de gasten een kwalitatief goed product te bieden.

Onze activiteiten binnen LIV starten in het eerste kwartaal van 2025 en wij zijn op zoek naar een Participatiecoach die, samen met ons, de brasserie tot het warme kloppend hart van LIV gaat maken.

Ga jij de uitdaging aan en kom je werken bij Brasserie LIV?

Jouw kerntaken zijn:

  • Coaching als volledige baan. Wow! Dat is toch waar menig coach-hart harder van gaat kloppen. En wij hebben die voor jou in de aanbieding!
  • Onze participatiecoaches coachen onze assistent medewerkers. Zij hebben een afstand tot de arbeidsmarkt en jij mag helpen om deze afstand verkleinen. Een hartstikke dankbare taak, in onze ogen.
  • Jij coacht assistent medewerkers binnen de brasserie (keuken & bediening). Dit doe je samen met de Participatiecoach+ en de andere professionals. Als er problemen zijn op de werkvloer of de communicatie loopt niet goed, dan weet jij dit op te lossen. Je neemt verantwoordelijkheid voor de taken binnen de afdeling waar je werkt en zorgt voor een veilig werkklimaat.
  • Dat doe jij door actief mee te werken in het proces; Je bent dus verantwoordelijk voor het wel en wee van onze gasten. Je staat hier natuurlijk niet alleen voor, het in de watten leggen van onze gasten doen we met z’n allen.
  • Natuurlijk combineer je het werk met het verwerken van plannen, administratie en in contact staan met ouders, verwanten en gemeentes en instanties. De balans tussen op de vloer staan en administratieve werkzaamheden kun jij moeiteloos vinden. Je sparringspartner in deze is de Participatiecoach+, die eindverantwoordelijk is voor de arbeidsparticipatie binnen onze organisatie.
  • En omdat jij het team en de werkzaamheden door en door kent, ben jij ook de aangewezen persoon om nieuwe assistent medewerkers te selecteren. Mocht je dit nog nooit gedaan hebben, dan helpen we je hier in het begin bij. Geen probleem!
  • Tevens fungeert onze Participatiecoach als spil tussen onze commerciële organisatie en de maatschappelijke participatiebelangen. Hier komen alle puzzelstukjes samen: op naar een inclusieve maatschappij.

Wat vragen wij van jou:

  • Ontzettend, heel erg veel, oneindig geduld. Geloof ons, dat ga je nodig hebben. Jij bent namelijk de scheidsrechter, de rots in de branding, de vertrouwenspersoon, de coach, de gastheer/gastvrouw en de maatschappelijk werker in één. 
  • Gastvrijheid is altijd bij jou on top of mind.
  • Je beschikt over een relevante mbo-opleiding op minimaal niveau 3.
  • Je hebt ervaring met coachen van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
  • Je bent een inspirator voor al onze collega’s. 
  • Je bent ondernemend, creatief en durft initiatief te nemen om werkprocessen te verbeteren.
  • Je bent goed met Office 365, Excel, Teams, kortom, je bent computer vaardig. 

Arbeidsvoorwaarden
De arbeidsvoorwaarden zijn vastgesteld in overeenstemming met de Horeca CAO. De functie van ‘Participatiecoach’ is vastgesteld in functiegroep 5 of 6 (afhankelijk van ervaringsjaren). Daarnaast hebben we een bonussysteem ter verdeling van een eventuele eindejaarsuitkering. De arbeidsovereenkomst wordt in eerste instantie aangegaan voor de duur van 1 jaar. Met hopelijk een langdurige samenwerking tot gevolg.

Werktijden
De werktijden binnen Brasserie LIV zijn anders dan de reguliere horeca. Onze standaard openingstijden zijn namelijk van maandag t/m zaterdag van 09.00 – 17.30. Daarnaast is er op woensdag- en donderdagavond een koopavond. De brasserie sluit dan om 19.30.

Het kan zijn dat je gevraagd wordt om in de avond of heel sporadisch in het weekend te werken en daarin verwachten we vanzelfsprekend een flexibele houding. Verschuiving van het standaard rooster wordt altijd in onderling overleg bepaald.

DROOM! Beuningen B.V.
Brasserie LIV valt onder DROOM! Beuningen B.V.. Onze organisatie bestaat, naast Brasserie LIV, uit nog twee andere locaties, namelijk: DROOM! Beuningen en IJssalon DROOM!ijs. Iedere locatie heeft haar eigen unieke karakter en team. Echter is samenwerking tussen de locaties belangrijk voor kennisdeling en flexibiliteit. Het kan dus zijn dat je gevraagd wordt om te ondersteunen bij één van de andere locaties. Dit gebeurt natuurlijk altijd in onderling overleg.

Meer informatie?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gerben Dudok, bedrijfsleider DROOM! Beuningen B.V. op telefoonnummer 024-677 9061.

Belangstelling?
Ben jij de persoon die wij zoeken voor deze baan? Solliciteer dan snel!

Terug naar boven